måndag 7 december 2009

Ledig..



Att vakna på måndagsmorgonen och vet att
man är ledig är bara sååå underbart..
att höra tuppens gol och känna doften av nybryggt kaffe
från köket är en sån skön känsla som man inte kan beskriva...
värmen från kaminen och alla hundarna som önskar en godmorgon...
det finns inte ord...
Att sen få åka till frissan och fixa håret och
för en gång skull gå i från en frisör och vara jätte nöjd..
Då är hela dagen gjord.. nästan.. träningen glömde jag.... box och sen komma hem till ett hus med massor av levande ljus,doft av hyacint och grillad kyckling...
kan man ha en bättre ledig måndag..???

6 kommentarer:

Pixi sa...

Ohh det lät som en riktig mysardag!! Perfekt måndag!! Ha det gott ,kram P

pysseltanten sa...

Åååh va myysig dag DU haft då...=))))
Själv e jag inte ledig förräns på onsdag...o då blir de julklappsinköp heeeela dagen...FÖRHOPPNINGSVIS...=)))
Kraaaamizar Git

Nett sa...

Men vilken härlig Måndag =) Hade en ganska mysig ledig måndag med, och även denna dagen har varuit bra :) Kram

Anneli sa...

Hejsan.

Oj,vilken mysig ledig dag du haft!!!
Sådana dagar får man ny kraft av och det behövs minsann dessa mörka December dagar!


Ha en fortsatt skön vecka även om du arbetar.
Kram Anneli.

Pixi sa...

jo jag har facebook,hittade rätt så många Nettan O ,vem ska jag välja?Blir ju nyfiken oxå på dina tatueringar!!kram =)

Pixi sa...

HAHA!! Precis då hittade jag dej!!Lustigt ,jag addar dej ,mitt namn börjar på Å..hehe..Ha det bra ,kram igen =)