onsdag 12 augusti 2009

Att bo på landet....

idag när jag hade varit jätte flitig och putsat våra fönster och städat hela huset samt uterummet.
så började dom tröska.....
Bor man vid en landsväg och ett gäng åkrar vet man vad det innebär..
men jag hade än en gång glömt hur det skitar ner, när detta äckliga "flock " kommer flygande....
som tur var började det regna .. det är inte ofta jag önskar regn, men idag trots ny putsade fönster så var det välkommet..
Med ett "rent" hus och en kopp kaffe skall jag nu se en film
och njuta av min näst sista semester kväll..
vart har alla dessa veckor tagit vägen??

Är det nån som längtar efter detta...vita kalla??

kram på er

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nä det där vita kalla får gärna hålla sig härifrån ett bra tag..

Kul när de börjar tröska när du precis har städat :-(

Ha nu en härlig filmstund..

Kram
Mia

Anna sa...

Nä du det där vita och kalla kan få hålla sig borta till en 24 dec.
Kram
Anna