lördag 22 augusti 2009

TEKNIKENS UNDER..

Inte vet jag vad som hände men jag försökte byta bakgrund till min blogg i går.. vilket inte funkade och sen bara försvann allt .. men nu funkar det igen och inte vet jag hur....
men jag är inte heller stans bästa data snille..Ni får dras med den gamla bakgrunden oxå vågar inte ge mig på nåt mer meck...

Dagen har gett massor.. inte bara sol och värme i bokstavlig form utan även i social form...
dagen inledes med att får sova ut till kl 10... och det var inte i går jag gjorde de... sen var det dax för lite Mini SPA igen...Tobias gav sig hemifrån i all hast när han hörde att tjerna var på G...Han vet vilket haligali det blir när vi sätter igång...;-)
C och A dök på på slaget kl 12.. med lunch och massor av fnitter.. vi vaxa och fixa fötter och naglar.. mm mm.Luncha och drack kaffe.. tittade på semester bilder och snackade ännu mer..
allt detta UTAN vin...Vi har så kul...och timmarna går alldelles för fort, men nu är det snart dax för en riktig SPA kväll med VIN eller hur tjejer???
Lördagen blev sen eftermiddag och var och en till sitt.. vi skall vara barnvakt till 5 åring liten kille och just nu är han och Palle och slänger kräftburar i vår sjö...
Pizzan är beställd och kvällen kommer att tillbringas framför videon .. (sidan om den vackra lampan som kommit på plats Mia..)
ANKI OCH PYTTE blir kvällens program.. och så lite popcorn...
kan en ledig dag innehålla mer mysigheter???Snacka om livskvalite...




3 kommentarer:

JonteJenna sa...

Tack för (som vanligt) en kul dag, kram för det. Trots att P. inte ville bli vaxad!
Lampan är riktigt snygg-vill ha oxå...
Kramiz

Photo by Maria sa...

Ja det var ju synd att du hittade en plats till lampan ;-)

Den är jättefin och den passar ju perfekt där i hörnan..

Vilken härlig dag med väninnorna..

Ha nu en bra söndag med..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Mysigt med Spa och vilken fin ljuskrona! Nu kan jag kommentera igen!
Ha en bra dag
Kram/Åsa