torsdag 13 augusti 2009

En stillsam eftermiddag.... inomhus...


för utan för skör tröskan,inne sitter jag och en gammal väninna och pratar om livet...
minnen från förr och njuter av vårt goda kaffe..timmarna bara springer ..mycket att hinna med på några få timmar ..vet inte när vi ses nästa gång...trots avstånd inte är problemet så finns inte tiden till.. vi njuter av de få gånger på året som tiden blir vår....kan redan längta tills nästa träff och då med en flaska vin hoppas jag...

Nu blir det middag med familjen och ett glas vin... imorgon är min semester slut...sista kvällen innan alvaret och man börjar räkna nätter till nästa semester...
kram NETTAN




2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja tiden är inte det mesta man har nu för tiden men härligt när man kan träffa sina vänner..

Det går fort så är det sommar och semester igen..

Kram
Mia

Minne sa...

Tack för dina kommetarer hos mig. Det är så trevligt att få. Visst är det mysigt att träffa gamla vänner och snacka en massa. Jag har aldrig haft någon kod för att kommentera vad jag vet. Tyvärr är jag mycket oteknisk och har ingen aning om hur man tar bort den. Hoppas någon annan kan hjälpa dig. Kram/ Minne