söndag 16 augusti 2009

♥Hösten kommer närmre..♥

jag har börjar jobba, har faktiskt avverkat 2 nätter och det i en miljö av Malmö festivalen in på knutarna... usch och åter usch... skolan har börjat för C och i morgon börjar T hemma vid .. .....
Växthuset är städat på sånt som vissnat..blommorna börjar kalla efter tunnan...
Jag ä LITE träningssugen...och det känns kul att blogga igen .. jag har haft lite anti blogg ett tag men det tror jag många har haft ..
Nu hoppas jag komma igång och dela hösten och dess äventyr med er...
Men det som gör hösten hos oss är all jakten har börjat.... i morse kl 04.40 satt 2 pigga jägare och tittade efter bock... En lyckades sonen fälla....
Idag skiner solen från en blek himmel ,men det blåser..
.. jag borde sova lite till men kan inte.... får väl landa framför tv och slumra lite..
En natt kvar i detta pass....och fortfarande är det festival....

3 kommentarer:

annika sa...

Ja visst e det både lite sorgligt och mysigt med höst. Idag pysslar vi hemma. Fixar Alfreds rum färdigt, slipar bänkskivan som väntat länge nog, ska röja lite i garderob och andra skrymslen å vrår. Rensa är renande :) Skönt att A är hos mamma så man kan vara lite effektiv. Å vem vet kanske borde jag å lilleman passa på att åka t skåne innan han blir 2....Kram

JonteJenna sa...

Vad avundsjuk jag blir, grattis till bocken Chrille!
Vi måste vaxa snart Nettan, detbörjar bli urskog hos oss;O)

Photo by Maria sa...

Hoppas sista natten gick bra och att du kunnat sova ut..
Jag gillar ju festivaler men jag kan förstå dig när det är runt knuten på arbetstid..

Ha nu en bra måndag..

Kram
Mia