måndag 10 augusti 2009

Måndag och fortfarande semester....

har varit i Osby och vänt.. där regnade det så jag skyndade mig att lasta av sonens grejor ..
väl hemma hamnade jag i solen med favvo tidningen.. Lantliv en kopp kardemumma kaffe och njöt av min ensamhet...snart är man tillbaka till verkligheten igen ..på fredag börjar jag jobba...
men jag skall väl inte klaga som endast jobba 3 veckor sen den 3 juni....
jag är faktiskt ganska sugen på lite sen sommar kvällar i uterummet med levande ljus...
var tid har sin tjusning.. och sol det har jag ju fått i stora portioner...

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Sensommarkvällar är inte fel, bara man tar på sig lite :-D
Ha nu en bra fortsatt kväll..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Ännu är det ljumt på kvällarna. Satt ute i går kväll till kl 23.00 i bara linne.
Kram /Åsa

Maria Möllerström sa...

Du har alldeles rätt när du säger att var årstid har sin tjusning, jag längtade faktiskt lite till hösten häromdagen, kunde tänka mig att kura lite skymning efter en låååång skogspromenad..
Du vet sådana du och jag skall göra när min fot är bra ;-)