lördag 29 augusti 2009

Mer värme önskas ..

men med risk att var tråkig så går vi mot höst ....Fast riktigt ärligt så gillar jag ju dessa sen somriga kvällar med levande ljus även i trädgården och idag har jag fixat lite i min trädgård.. växthuset är fullt med blommor som skall övervintra...Nya är införskaffade och innergård och uppfarten har fått höstskrud....
Visst är hösten på antågande .. alla höst aktiviteter är i gång .. idag är det jakt.. jag fick lov att var hemma och fixa om jag hade lust för i morgon är det dax att fara till den årliga jakt och fiske mässan på Bosjökloster..och den kan man ju inte missa inte bara för att shoppa utan för att träffa trevligt folk titta på hundar och så få en stund med den Chrille (den stora sonen) som både jobbar där och står i montern för skolans räkning... driftig son inte sant?
Redo för lite höst färgring???



1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hösten kan vara vacker, bara det inte öser ner hela tiden..

Ha en bra lördagskväll..

Kram
Mia