onsdag 26 augusti 2009

Tänk vad tiden går..

sommaren är slut, det känns vart tog den vägen?
jag har jobbat i 3 veckor .. hu vad tiden går..
vi har bott i vårt hus i 4 år .. fattar det inte känns som det var igår vi lämnade Höllviken..
jag har jobbat på mitt jobb i 9 år.. måste vara dax att se sig om efter nåt nytt..
idag snurrar mest tankarna i mitt huvud.. trött efter ett tufft arbetspass..
för lite sömn ..hårt träningspass...

och lite sorg i tankarna...
Inatt är det 3 år sedan min svärmor lämna jorde livet...
Ett vackert ljus och en bukett gula rosor på vårt bord..
vi vet att hon är med oss ♥ men inte hos oss....

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja tiden rullar på alldeles för snabbt..
Idag kom jag på att förra veckan så var det 10 år sedan jag började jobba som PA åt tjejen jag jobbar natt hos numera.. 10 år!!! Jag har med funderat på att se mig om efter ngt annat jobb men samtidigt så trivs jag så bra där jag är..

Ha nu en bra eftermiddag/kväll..

Kram
Mia

pysseltanten sa...

Hallojsan...=))
Tack för titten hos mej...o länkningen...=)))
Länkar dej oxå...du har ju en jättemysig blogg...
De e så kul att hitta nya bloggvänner...=)))
Precis som jag läste att du skrev i ett tidigare inlägg..de här med bloggeriet...vissa har en strikt inredningsblogg...andra...som jag själv...bloggar om livet självt...
allt o lite till...=))))
O då får man ju oxå en annan KONTAKT med bloggerskan...
har ju flera "bloggvänner"...som jag kanske ALDRIG kommer träffa...men som jag bara tycker SÅ HIMLA MYCKE OM...=))
Ha de nu gott...
Kraaaamizar Git

pysseltanten sa...

Glömde bara säga...SHIT pommes...va jag gillar din HEADER...hihi =))))
Kraaaaamizar Git

Änglarnas hus sa...

.. våga ta steget och byt jobb om det känns motigt.. Jag har precis gjort det och det är såå kul med allt nytt!!

Kram Sanne

Hanna sa...

m man känner att man vill byta jobb, kanske det är dags för det. Jag gjorde ett byte för fyra årsedan, är jätte nöjd att jag bytte efter nästan tio år, men sanrt är det kanske dags igen.
Kram
Hanna