söndag 30 augusti 2009

En glad shoppare...

och inte är det mig jag pratar om.. utan min man... tror inte att vi släppat på så många shopping påsar sen vi var i Thailand för några år sedan..
Fickan måste blivit utsliten så många gånger som plånboken åkte upp och ner....
skjortor ,fleese (tillmig) knivar och foderspridare,hundfoder,koppel var en del av dagen inköp.. en god lunch i strålande sol på resturang Famous Grouses avslutade dagen
på jakt och fiske mässan på Bosjökloster
innan vi for vidar hem i hällande regn...
Gott att grilla och god äpplekaka med äpple från Vinninge odlingen...
En mysig kväll med man och svärfar som sällskap.
Med 5 sorters whisky avslutar vi denna kväll
(dock bara en smutt av varje som på en riktig whisky provning....)
för att i morgon vakna med en orörd vecka framför oss...

Bilden är lånad på googel....

3 kommentarer:

JonteJenna sa...

Din lyckoost, jag ville oxå varit och shoppat!! Får ta igen det nästa år, då SKA jag vara ledig!!
Kram och vi ses i veckan, Lillsyrran

Photo by Maria sa...

Kul med shopping :-)

Tur ni handlat nytt nu då så att det finns nya fickor som inte är utslitna ;-)

Ha nu en goer start på veckan..

Kram
Mia

pysseltanten sa...

Låter som att ni hade en mysig dag...=))
Att mannen shoppar är inget som händer sådär ofta precis...i alla fall inte här..=))
Ha en härlig vecka..
Kraamizar Git