fredag 20 mars 2009

2 nätter

utan nåt att göra, det är inte klokt. vi som har haft så mycket att gör och så mycket hot och våld den sista tiden.... totalt stilla dessa dubbel bemannade nätter... även i helgen kör vi 2 personal men jag hoppas faktiskt på att det förblir lugnt...det är rätt kul att få sällskap även om det stör ens egna rutiner.. man är ju van att klara allt själv...
vet inte vem som är inringd x i helgen då vi har mycket svårt att få in folk... skall bli spännande att se ...
Idag har vi haft sånt fint vår väder men jag a sovit bort nästan hela dagen.. nått jag heller inte är van vid... när man är själv på jobb kan man ju vila lite.. ingen att snacka med och så brukar jag bara
jobba 2 max 3 nätter på raken men nu blir det 5...
hoppas jag hinner se lite sol i morgon...
Palle har lovat kolla om det går att få ihop växthuset igen... håll tummarna..

njut av er fredag!! det hade jag gjort om jag kunnat...

0 kommentarer: