torsdag 5 mars 2009

Träning och mat..

idag kör jag mitt 4 pass för denna vecka..
och jag körde 3 pass förra veckan,ändå händer inget på vågen,,,
jag är väldigt frustrerad...
jag surar över min våg.. den vill inte som jag vill.
Visst bygger jag muskler men alla dom hundratals situps som jag gör
så skulle mitt midjemått minska tycker jag...
Igår lånade jag lite viktväktar recept av Camilla..
och studerade i natt,
men tyvärr är jag alldeles för bekväm att räkna points...
Så nu tog jag ett beslut ,det blir soppa igen i 2 veckor from måndag....
jag gillar mina soppveckor och det är såååå bekvämt man slipper tänka
och man ser resultat direkt...efter det blir det points....TROR JAG!!!
Snart sydafrika!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Titta in på www.56kilo.se hon har många goda vv recept.
Kram Anette

Anonym sa...

Annars finns ju alltid viktklubb. Då behöver du inte räkna själv utan fyller i dagboken som räknar åt dig.