söndag 15 mars 2009

Växthus...

Så här så det ut i går ....









I dag.....










klart.... nu väntar jag på värmen....


Det går så bra med mitt växthus.. lite meckigt att sätta i hop det igen trots dom själv dementerat det.. jag fick ett växthus av våra kompisar som tröttnat..och jag blev såå glad,nu skall jag odla...

Lika bra går det dock inte med mitt pulvrande jag tar varje timme som en utmaning nu.. jag skall fixa det denna vecka... men jag mår pyton.. inte bara för att jag är hungrig utan för att jag rent mentalt inte funkar.. jag är yr och mår faktiskt inte bra... förra gången jag drack pulver så hade jag betygligt många fler kilo att bli av med och jag var nog inte så aktiv då.. idag efter hund turen som normalt tar 45 min idag tog en nästan 60... så tog jag ett beslut som jag inte är så stolt över men ett måste jag måste lägga till grönsaker och frukt,för att orka...jag vill nämligen börja träna på måndag igen...jag måste känna mig nöjd att jag klarde en hel vecka med pulver och den kör jag på halvfart till dom sista kilona är borta....träningen är mer värd än kilona .. jag får väl stå ut med lite valkar runt magen... det finns ju såna som tjänar pengar på att fixa bort valkarna....jag är bara för fattig och feg!!!!!

Fler bilder på mitt lillaväxt hus utlovas....
nu skall jag göra smycken... allt för att hålla mig igång....

sköna söndag på er alla.....

0 kommentarer: