tisdag 24 mars 2009

Tack..

till er som försöker förgylla min ända lediga dag med sol.. ni lyckades.. solen sken när jag slog upp dom blå.. men vem f.....n hade beställt snön???
Lat dag trodde jag sen att jag skulle ha men ack.. gasen är slut i spisen måste till Svedala....Kylen är tom... konstigt jag som handlade i fredags och knappt ätit...???
I kväll skall jag till min moster på nåt homepartys .. heminrednings saker ... låter väldigt spännande..
kanske får ni en inbjudan så småningom.. vem vet??
Och så var det tvätten..
idag fuskar jag med morgon promenaden .. jag tror jag får mina 10000 steg ändå..
och så skall x hunden hem idag..det blir en tur i eftermiddag kanske med bara
2.... hundar.... :-)
Kom just på att jag lovat mig själv en fika på Tirups örtagård.. fika och fika dom har världens godaste lavendel skorpor... men.... det får bli en annan dag..
jag får nöja med mig en blomma denna stressiga dag...och en orkidee får det bli...Nästan lika bra som fika på Tirup...
Ha en underbar dag...

0 kommentarer: