söndag 22 mars 2009

Söndag...

och man är trött som ett helt ålderdomshem....
nu längtar jag bara till Tisdag då jag är ledig.....En hel ledig dag...
Natten har även denna varit jätte lugn och jag och Lisa har haft en mysig natt med massor av prat..
jordgubbar och kaffe....

Chrille har just varit hemma om och hälsat på sin mamma!!! skönt att se han.. Han och Jennifer har bott i våra kompisars hus hela helgen,,,,även förra helgen.. och i veckorna bor han ju i Osby som ni vet...

Fick ett ryck och städade när jag vaknade.. fick lite påskinspiration .. tog och letade fram mitt påskpynt... några fina porlinsägg och 1 tupp och 1 höna....
tänk så mycket man påskpyntar... :-)
ja och fram åkte det...
varför kan man inte titta på det nu i några veckor...
jag har ju tuppar och höns ute då kan jag väl ha det inne...

Middag.. kaffe och SIST NATTEN...

0 kommentarer: