onsdag 11 mars 2009

De är tur att..

det finns kardemumma kaffe när man är sugen...
jag är inne på min 3 pulver dag och det går jätte bra.
det ända är att jag inte kan träna,,
kanske inte bara för att jag äter pulver
för det gjorde jag förra gången jag pulvrade utan jag är så trött,
har ont i halsen men utan halsmandlar blir det inget av det hela..
men jag har lovat mig själv att vila denna vecka
och läka ut vad det är nu som spökar...
jag glider mest runt och gör ingenting
eller en massa sånt som blivit liggande..
rätt skönt..


Har varit på besök hos min hovleverantör idag.....???!!
IKEA så klart...
ljus, ljus ännu fler ljus...

Skulle även behövt åka till min andra hovleverantör..
BARAPYSSEL..
Men Joanna sov nog gott när jag körde förb ioch det är hon värld
för hon jobbar på så okristliga tider.. kanske har jag bättre tur på fredag....

Nu får jag väl pyssla lite för att distrahera min rastlöshet.. det känns i kroppen
att jag inte tränat sen i söndags...

Tjingeling...

1 kommentarer:

JonteJenna sa...

Vi saknade dig på träningen idag, du hade trivts vi körde massa mage idag. Aj aj aj vad det kommer att göra ont i ö.morgon!!
Kram på dig, det är snart dax att träffas över en kopp kardemumma kaffe tycker jag, det var sååå längesen vi sågs och flabbade lite...