lördag 14 mars 2009

V65 BLEV EN PYSSELDAG...



Skulle bara köra och tanka bilen och spela v 65 men hamnade på blomsterlandet.... lite penseer och påskliljor blev inköpta och .... sen kom jag att tänka på att Jula hade ju öppnat på Bernstorp
dit kunde jag ju fara och fixa lite till mina pyssel grejor..behövde lite lådor...
Väl hemma sken solen och vem kunde då motstå att plantera.... visps så var man igång med att flytta blommor , tömma krukor och så var ute rummet städat....
Palle och svärfar har på börjat bygget av mitt växthus... så när jag var klar så blev det städat bland mitt pyssel...hugaligen vad jag gått på idag. märks att jag inte tränat sen förra söndagen....jag är sååä rastlös..
middag fick jag oxå ge mig på trots att jag pulvrar och brukar vara förskonad från att laga mat..
jag vet bestämt är att jag varit så duktig i snart 6 dagar med pulver men om jag skall träna nästa vecka vilket jag vill.. så blir det nog inget pulvet alla mål.. måste nog äta 1 mål.. jag är så trött och så matt i hela kroppen..bara av att städa och fixa idag.... 5 kilo har jag gått ner på 6 dagar även om jag vet att minst 2 kg är vätska... så kan man inte klaga....
nu blir det lite te när dom andra äter ..... sen är det melodifestival.......

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå...
Grön av avund på dit fina bord.
Kram
Anna