torsdag 12 mars 2009

En sömnlösa natt.

låg och funderade på livet...jag tänkte på att jag i veckan sände ett sms till än vän för att trösta henne lite i sk. misslyckande..Hon blev så glad för sms och svararde att mig som vän skulle hon vara rädd om .. för såna som jag växer inte på träd... klart man blir stolt.
men samtidigt tänkte jag på alla gånger jag själv misslyckats och ingen har gett mig några tröstande ord..
tänkte även på ALLA gånger man fått höra:
hur dum man är .. elaks,orättviss,hjärtlös och egoistisk...och du är värlelös...
Att ens tonåringar har perioder då man inte är värld nåt är helt ok men när vuxna människor uttrycker sig så om andra.. då har man inte mycket till övers för sina med människor.
Så jag lever på att C vill vara min vän och att jag för henne är en unik vän......

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så söt, tack och kramiz// PÖSS C