onsdag 25 mars 2009

Så..

var det dax igen.. 2 nätter framför mig.. hoppas man slipper mer beordring även om det klingar gott i sydafrika kassan....man är för gammal.... att jobba så mycket natt... Det känns i hela kroppen...
tur det finns träning. även om jag i förra veckan fuskade och bara tränade 3 ggr så känns det bättre än inget... även denna vecka blir det snävt att hinna med mer än 3 pass, men vad offrar man inte för lite SPA och vin med världens underbaraste "systrar"...Nu laddar jag till fredag flickor....

Nu bär det i väg till VC med Chrille som kom hem från skolan i Osby i går med hög feber och ont i halsen....
sen är det träning.....;-)och i dag är det Patrik så det blir en bra träning.....

HÖRS....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så flitig med träningen och efter allt jobb så kan du gott unna dig lite spa och vin med tjejerna.
Kram
Anna

Anonym sa...

Tänk vad det värmer med så fina ord!
Du betyder jätte mycket för oss,okej nu svarar jag för syrran också men jag vet att hon håller med.

Kramis Anette och Camilla

JonteJenna sa...

Instämmer med Syster Yster ;O)// PÖSS