fredag 12 juni 2009

ännu mer regn..


30 mm och klockan är bara 13.00 och vi som skall grilla i kväll... det blir att sitta inne och grilla under paraply....vaddar stövlarna måste snart på för att komma ut till bilen....och vet ni Sydafrika regnar det oxå..... :-(


jag har idag roat mig med att leta efter ett hjärta på google.. jag skall tattoera in 4 hjärtan på handleden tänkte jag...och äntligen har jag hittat en bild .. med lite ändringar som jag hoppas hon kan göra så blir den kanon....de stora stjärnorna blir hjärtan(3)eller vad tror ni...???
Simma lugn om ni ger er ut....

6 kommentarer:

exklusivvardag sa...

men aj... ska du tattoera dig? tror du inte det gör ont i massor...
men fint hjärta var det iallfall, symboliserar det er fyra?

kram Linda

Photo by Maria sa...

Ja det hjärtat med lite ändringar blir kanonfint tror jag :-) Och gör det ons så är det värt det..

Regnet är inget kul :-( Hoppas det snart har regnat klart och att sommaren kommer med stormsteg..

Ha nu en bra helg..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Tatueringar är inte min stil. Dom som gör det verkar nöjda. Har inte hört någon som har ångrat sig.
Ha en bra dag
Kram/Åsa

Anonym sa...

Det kommer att bli supersnyggt, lagom enkelt tycker jag. Älskar tatueringar.
Kul att du vill vara med i min tävling förresten, lycka till.

Kram Sanna

Inspiration i vitt sa...

Din tatuering kommer att bli super fin, men ont kanske.
Kram på dig/Ingela.

nettan sa...

jag börjar bi tveksam .. har hittat fler fina.....
tack för alla kommentarer..kram N