fredag 5 juni 2009

fredag...

och äntligen riktig semester.. nu är jag ledig i 4 veckor....och snart bär det i väg... börjar fundera på att ta fram resväskan... från vinden...
det har varit 2 dagar med 2 olika demo butik...
idag har har varit på ICA jätten i Lund.. vilken affär . .. in kom jag STRESSAD av att GPS lutar runt mig i hela Lund pga vägarbete..
men jag möte jag en jätte buket liljor och en underbart stor kandelaber med tända ljus...
i butiken var det massor av gamla möbler med tända ljus och röd rutiga dukar .. silver fat med kakor och en massa trevliga pojkar som la upp bröd och kakor på en stege.. snacka om intryck....
en butik väl värt ett besök....
nu har jag avnjutit måltid med familjen .. läst alla bloggar jag missat på 2 dagar...
i morgon är det sov morgon hoppas jag...
( jag sover ju inte så många timmar som ni vet som känner mig)
planerna för nästa vecka är att hinna ett besök på Tirups örtagård samt att hinna få håret klippt... kära" syster".. när har du tid???
ladda ljudböcker på min MP3♥

kram

1 kommentarer:

JonteJenna sa...

Jag kan på måndag, om det passar dig då...Så kan jag ta Alma-gumman med mig hem om vi e´hos dig. Så sparar ni en runda!!! Vi kan ju ha frukost-brunch, vad tycks??