torsdag 25 juni 2009

Shoppat

Har nu bokat tid hos tattueraren... september....en lång väntan..
Var sen och fikade i lödde på en jätte mysigt cafè...
vägen blev om Centersyd och sport outlet där...gissa om.. jo jag hittade mina favorit spring skor där.. Nike Pegasus till halva priset av vad jag betalade i går....bara att shoppa... sa min kära man....
och det kan ni tro att jag gjorde..
Loppis på Malmövägen 1 i Lödde..(har du den med på din lista åsa????
en massa kuliga saker... och billigt.. Palle fyndade en ny mässingsljusstake till hans samling..
Lovisa på landet fick besök hon oxå.. Palle blev lika inspirerad av affären som jag var när jag varit där sist.. även där fick jag äran att dra mitt visa kort..
sista stoppet blev Tirups örtagård.....men inga lavenelskorpor... dom hade höjt priset till 65 kr för 10 små små skorpor... fy attans... jag skall baka själv.. lavendel har jag ju massor....Lite blommor införskaffades... om ni inte gissade det...
väl hemma rastade jag mina stavar med ett av det nya paren skor....
grillen doftar mat och vinet är lagon svalt....
I morgon är det dax för lite ompyssling systrar emellan ...
jag längtar redan att både få bli och pyssla om...


9 kommentarer:

Min vrå... sa...

Låter som heldag! I min smak med. ;)
Fast motionsrundan är ju bara på tanken i min dag. :/
Ha det bra!

Anonym sa...

Hoppas du inte har bokat tid på svedala ink....?!

nettan sa...

nej
vem undrar???och varför

Photo by Maria sa...

Vilken härlig dag ni har haft..
Vad skall det bli för tatuering tro? Nyfiken ju ;-)

Ha en underbart bra natt och fredag..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Tack för tipset. Har lagt in loppiset i lödde i min lista.
Kram Åsa

JonteJenna sa...

Längtar oxå till imorgon ;O)

Camilla sa...

Hej igen...

Minne sa...

Loppis på lördag i Harlösa. Hälsn Minne

Anna sa...

Var hittar man loppis listorna???
Kram
Anna