måndag 29 juni 2009

Jag drömmer mig bort

Idag har vi varit hemma en hel vecka... man kan inte fatta hur fort tiden går.. vi som hade längtat så och så vips så är veckan bort och ännu en har gått..
Palle har börjat jobba i dag och jag börjar på fredag.. jag skall jobba 3 v innan nästa semester och han 5 veckor..

Jag har i dag suttit i timmar för att efter en resa till mig och minsta sonen ..(tur det har varit molnigt nästan hela dagen...)Han vill till London eller Stockholm.. Inget svårt val egentligen men ACK SÅ DYRT.. det är billigare att flyga till London och bo där i 2 nätter än att bara åka till Huvudstaden... men fortfarande hutlös att åka till london ... vi får se vad det blir .. jag letar och letar...vi måste ju ha lite pengar kvar att shoppa för..
Jag får väl ut och ragga nåt fötter.. idag är det 1 år sedan jag stängde min fotvårdsklinik och inte en dag har jag saknat det...fast jag har ju fixat en del fötter ändå, men på mina vilkor...så det är kanske därför jag inte saknar det..

Imorgon blir det säkert en underbart solig dag, för jag har en massa MÅSTEN....
men njut ni som kan... nu kallar min kudde...

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Ja det är inte billigt att åka nånstans.. Vi bokade flyg till Sthlm idag, vi skall dit ett par dagar i slutet av juli, det kostade oss 2500:- för oss båda.. Nu bor vi ju gratis där då sambons bror lånar ut sin lägenhet..
Hoppas ni hittar ett överkomligt pris.. London har jag aldrig varit i så det skulle jag med vilja..

Kram
Mia

exklusivvardag sa...

London är ju trevligt men det är ju Stockholm också... visste inte du lagt av med fötterna. kram