söndag 28 juni 2009

Gårdagen..

Började med Loppis tyvärr gav den inga större fynd...


bara 2 små muffins formar i koppar men dom passar utmärkt i mitt hem...och fick i går pryda fruktskålen...
Efter middagen gick i fixandes tecken...Grillparty
en mycket trevlig kväll massor av skratt...
Kvällen avslutades med en ask jellybeans....För er som ätit riktiga amerikanska beans med olika smak vet vad jag pratar om ..
men ni andra tänk er en lite färgad böna i 50 olika smaker ....jealapen, smörpopcorn, hallon,vanilj bara nårga av smakerna.. kombinerade man några olika sorter blev det fantastkiska upplevelser..
tänk så kul man kan ha...med godis som vuxen....

Tack för en trevlig kväll....för jag vet att nu läser..... :-)

idag är det lite segt men huset är i sin ordning .. Palle har kommit i väg och fixar med sina fåglar som skall släppas i dag, jag har tagit min långtur och fundrar på att åkat till Svedala för att lyssna på Danne Stråhed... men vet inte om jag kommer i väg ännu...
solen är så skön....OCH JAG ÄR SÅÅÅ LAT idag..


och Palle.....

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Lat måste man vara ibland.. Stanna upp och njuta av tillvaron är viktigt..

Ha en bra lat dag;-)
Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Jellybeans har jag aldrig ätit. Måste provas! Ha det bra
Kram/Åsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ante mig!! Näckrosorna alltså, tänkte när jag la in bilden att dom kanske är fridlysta.. Ska säga till min blomplockande man, och vi ska inte göra om det. Så fina kopparformar du köpt, och fin blogg har du. Ha det gott och kram.
AnnaMaria