söndag 7 juni 2009

Söndag

2 dagar utan att gjort nåt vettigt.. rätt skönt faktiskt..
Solen lyser med sin frånvaro..
Pysslar i växthuset och har
Försökt mig på att gjuta rabarberblad
Men resultatet blev inte riktigt så fint som jag önskade .. provar igen...
Idag har vi farit runt på lite olika loppisar .. kul men dock inga fynd...
Jag letar efter en stol i Järn/metallstomme.... har kommit på en idè....
Nån som har en....???
Har börjat fundera på vad vi skall packa...
Resväskan är hämtad från vinden...

2 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Jag har en sådan stol som jag har tänkt att göra något åt. Plantera växter i sitsen men träplattan där har gått sönder...Vad har du för idé eller det är hemligt än så länge?;-)
Kram/Åsa

Inspiration i vitt sa...

Hej Nettan, ja det är inte alltid loppisbesöken ger nåt. Själv sålde jag hur mycket som helst på mitt loppis jag hade i helgen. Hoppas du hittar din stol.
Kram på dig/Ingela.