lördag 13 juni 2009

RESEKIT& FÖDELSEDAGS PRESENT...


Från mina kära "systrar" Anette och Camilla som inte alls är avundsjuka på vår resa....
En bok att läsa..
Solglasögon för att skydda ögonen i solen.....
Svett handduk att torka sol och motions svett med samt ett hopprep istället för boxningen som jag missar på Tisdag..OCH I NÖDFALL:
En tekula i silikon att lägga några blad i OM vinet skulle ta slut....!!!!



2 underbart fina lyktor till mitt uterum eller växthus....fick jag i födelsdags present..
(som faktiskt inte är förren i morgon... så än är jag ung och fräsch...)
Tack snälla ni för allt....



3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Fint resekit du fick och jag förstår att de inte alls är avis på resan ;-)

De lyktorna har jag med kollat på , fast vita.. de är så fina.. Får kansle slå slag i saken och inhandla en sådan till mig..

Kram
Mia

Anna sa...

Grattis i förskott och en trevlig resa.

Grattis kramar
Anna

Vitt o Vältummat sa...

Grattis i förskott. Hoppas vi får bättre väder till i morgon
Kram/Åsa