onsdag 10 juni 2009

Kunde varit värre..

halkade i morse i badrummet...slog i vänster arm...
(tur man är hö hänt) framåt förmiddagen ..aj aj så ont..
snabb sväng till vårdcentralen med tanke på semester resan på söndag.. Akut röntgen
Ellenbogen i Malmö ..snabbt och lätt... sen till doktorn igen... lite spricka och en kraftig stukning..
kul kul..vila 1-2 v.... ingen boxning på 2-3 v.. tur man har ben...
Bandage och röd vin rekommenderades(då jag är väldigt anti värktabletter)...bra dokter eller??
tur att det mesta av packningen är framtagen och strykningen är klar.. det har Palle redan fixat..
tur man har en händig man...
och skulle jag behöva hjälp vet jag att jag har " systrar" som rycker in ...
om inte annat så kan dom åka i mitt ställe var det nån som sa...;-)men då skall jag vara döende om jag skall ställa in vår semseter...

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Aj aj.. Vilken otur.. :-( Hoppas du inte har allt för ont nu bara och att resan går bra..

Krya på din arm nu..

Kram
Mia

exklusivvardag sa...

men din stackare... krya på armen. kram

Min vrå... sa...

Aj aj! Krya på dig!
Kram.