tisdag 30 juni 2009

Tuff Träning..

Idag var det svettigt värre att boxas men så kul.. nu under sommaren har vi lite olika tränare och i dag var det en av det tränade killarna .. som höll i det.. kanon kul.. en liten nät skara på 7 tappra "flickor" som trotsade värmen ....
På väg till träningen höll ja på att vända hem igen.. Himmelen öppnade sig och det regnade så att vindrutetorkarna inte tog det ...jag körde i 30 genom hela byn...skulle jag ge mig ut på 108 i detta väder ..åska blixt och dunder...och så en väg som är mycket olycksdrabbad??? men tro det eller ej..inget regn nere på vägen och inte en droppe på hela vägen till Svedala...
som det kan bli..
väl hemma igen kollade jag vatten mätaren 20 mm på 20 min....inte illa man slapp vattna...
NU kallar min nyinköpta spikmatta...tack för jag fick prova din Camilla...

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det kallar jag lokalt regn.. Skönt att det inte var regn resten av vägen..
Boxning i värmen är bra jobbat..

Ha en bra morrondag..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Vi var i Danmark när ösregnet kom. Det regnade där också! Riktigt skyfall.
Kram/Åsa

VvW Design sa...

Tack för din gulliga kommentar på min blogg! Fin blogg har du med! Återkommer jag med.
Ha en fortsatt trevlig dag. Kram, Ann