onsdag 8 juli 2009

Ännu en dag med sol

även om bara lite.. massor av moln på himmlen..
idag skall jag en sväng till Tirups örtagård och träffa en tjejsom jag ev skall bli kontaktperson till
dvs ge lite stöd i att komma ut och göra mysiga saker som hon självuttrycker det..
sen blir det att leta lite resor till.. är det inte konstigt att det inte finns nån resor till rimliga priser nu när vi har sol i massor??? och inga resor går från sturup.. varför skall man ta sig till Kastrup när man bor 10 min bilväg från Sturup ... japp japp ..så är livet... inatt är det jobb igen och snart ser jag en ny semesterperiod...skall bli gott....
nu skall jag ta en sväng med amanda...MIN KOMPIS..DAMMSUGAREN
Ha det bra alla glada semester firaree och alla ni ni som jag som måste jobba....

1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Sol har vi ingen idag, jo den lyste minsann lite när jag gick hem från jobbet i morse men nu regnar det och inte lite heller :-( Men efter regn kommer solsken säger de ju så jag väntar på det.. :-)

Hoppas turen med Amanda gick bra ;-) Jag skall ta min Amanda (dottern) nu och köra till affären..
Ha en bra fortsatt dag..

Kram
Mia