lördag 18 juli 2009

♥ Semester ♥

Denna gång njuter jag nog mer av min ledighet.. (för faktiskt har jag inte semester fören på fredag om jag ska vara ärlig...ledig 9 nätter på mitt schema...)
Men nu känns det att man är ledig ,inte så mycket att fixa och planera som inför och efter Sydafrika resan...Nu känns det som om man bara är.. och inte gör det ett dugg att det regnar..
Igår var det rätt mysigt att ta vin glasen och gå in när regnet kom...
Vi tände en massa ljus och satt i skenet och bara njöt av regnet som slog på rutorna.
Man kände hur tröttheten kom krypande..
(jag var rätt trött innan efter en heldag hos mina "systrar"..)
Vi startade med frukost kl 10...i trädgården och sen vårt egen lilla SPA ...
Jag älskar dessa träffar och snart är det dax för en helkväll med vin till.....

Idag for vi i väg .. trots regn... till Loppiset i Skurup...
men kom hem nästan tomhänta.. bara några jakt grejor till Palle.

och i morgon är det ännu en ledig dag utan innehåll just nu.......


1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det trevligare med sol och fint på sin semester men jag tycker inte heller att det gör så mycket om det regnar, bara jag får vara ledig, jag jobbar i natt, i morron natt och två nätter nästa vecka sen har jag med äntligen semester, skall bli härligt med ledighet..

Ha en go söndag..

Kram
Mia