söndag 19 juli 2009

Ännu en ledig dag...

Söndag utan innehåll blev en fullspäckad söndag...En god frukost i uterummet,lite dugg från himmlen..en vända till Lomma för att köpa en en sommarmöbel vi tittat på blocket...
En trevlig dam som skulle sälja sitt hus och med oss hem hade vi mer än vi skulle ...
blommor och krukor och mer skall jag hämta där..
Hem och vände och blev hämtad av en väninna och så for vi mot SIREKÖPINGE.....
Ett besök på Lasse Flinkmans café .. Vilket mysigt ställe.. kan varmt rekommendera detta ställe.. goda mackor och kakorna såg bara såååå goda ut ...Några trevliga butiker och divers loppisar fick även besök av oss söndags flanörer....
Väl hemma kom solen och jag landade i den "nyköpta"du och jag stolen ...
Ett glas vin,en skål körsbär (som jag plockat hos grannen) ..och min favorit tidning.. lantliv..
så var hela sen eftermiddagen räddad.....
En god middag som serverades i kvällsolen och en avslutande kopp kaffe...
en dag med massor av intryck .. glädje och njutning..
kan livet vara bättre???

3 kommentarer:

annika sa...

Låter som en underbar dag! Vi har varit på Granparken å kollat in djur å njutut i solen. Dagen svalutades med kalas :) Kram

Photo by Maria sa...

Nä det låter som livet inte kan bli bättre :-D Låter underbart..

Ha nu en lika underbar måndag..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Flinkmans café i Sireköpinge är ett mysigt ställe att åka till. Låter som du haft en mysig dag.
Kram/Åsa