tisdag 28 juli 2009

Måndag och semester

en vanlig dag med alla vanliga göror...men en semesterledig måndag... känns lite speciellt... att bara vara och fixa när man vill...tog en extra promenad på kvällen utan djuren....
veden kom och vi dirigerade våra hantlangare...mys framför en video film med alla barn hemma även vårt x barn på 5 år....de badades och åts popcorn....bäddades extra säng och nattades...
en lite annorlunda men så vanlig måndag....




TISDAGEN bjöd på en tur till Lomma för att hämta lite krukor jag fått....färden gick vidare mot Svedala för inköp av gas till vår spis .. ingen gas ingen mat....En lååång tur fick i dag ersätta min träning då det blir lite mys hemma hos mig istället... C kommer för att klippa mig och varför inte ett glas vin eller 2 när vi ändå har semester denna soliga tisdag....


1 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Låter mysigt med klippning och vin. Vi har också gasspis. Suveränt! Vi har även gasvärme så vi slipper hämta gas, tack o lov.
Visst, jag försöker charma Lars men det fattas ändå skruvmejsel eller hammare...
Ha det bra
Kram/Åsa