fredag 31 juli 2009

Våra nya hyresgäster.


Idag har dom flyttat in. Och fler e på väg. .

3 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Vi får ordna en träff till hösten. Låter jättekul!
Ha en bra helg
Kram/Åsa

Anonym sa...

Hej vännen,

1000 tack för hjälpen sist!!!!!
Det pryder nu sin plats härhemma.
Tort och fint.....

Har ännu inte målat min fiol men den kommer att bli vit nu i veckan.

Har städat och rensat ut saker till min försäljning som jag kommer att ha i slutet av augusti.

Har du vägarna förbi en vanlig dag så titta in.

Ha det gott!

Jag kanske tar gubben med mig och tittar ut till er.
Han älskar fåglar och alla andra djur också för den delen.

Kramisar Jeanette

Elin sa...

Åh zebrafinkar! (?) Mina favvo fåglar! Skulle gärna vilja ha några men vågar inte för mina tokiga katter...
Lycka till med dina nya hyresgäster!