måndag 6 juli 2009

De kom ett paket..


och så spännande... en söt lite mygg holk från http://www.katarinak.se/hon har så många fina saker.. vill ha fler till min samling....
och några jätte fina hjärtan...kommer bilder är dom hittat sin plats ...
Holken har fått sin plats och den får än så länge hålla sig till godo med flugor.. myggen har vi tack och lov inte så många än.....
TACK MIN VÄN.....

Och så lite bilder på ny tillskottet...

Så var 3 nätter av klarade... relativ lugna nätter... nu är det "helg" för mig mån och tisdag..
om en stund skall jag vara prinsessa för några timmar... sitta och njuta och få mina naglar fixade .. sen är det hundkurs
Solen skiner och det är så kvavt... men jag är ledig och då vill jag ha sol....

ps .. kan inte förstå varför bilderna blir gryniga när jag lägger upp dom ... kan inte hjälpa detta tyvärr....

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Gryniga bilder tycker jag mina bilder oxå blir när jag lägger upp dem här på bloggen.. Klara annars som orginal.. Det är nog ngt med bloggen tror jag, deras upplösning kanske..

Ha ett par goa lediga dagar, jag jobbar två nätter nu och sedan ledig två..

Kram
Mai

Vitt o Vältummat sa...

Vad är det för hundkurs du skall gå? Nyfiken bara...
Kram/Åsa