söndag 26 juli 2009

En ledig söndag

i loppisens tecken...
for i väg men stora ambitioner att i dag hitta vad jag letar efter... men ack ..
visst gjorde jag fynd men igen stol eller ställning till min kanna och tvättfat...
ingen steg , inget halvbord....

När jag kom hem var jag super flitig och klippte ner min jätte fina.. jätte gamla ros...:-(
den knäcktes i veckan av den hårde vinden...
så nu är den lite lite och jag hoppas den kommer igen.....
skall fortstätta möbler om lite i min trädgård och sen plocka tomater...
går mest runt och njuter av denna lite halvsoliga lediga söndag med en
kopp latte och doften av min chokladblommor....
söndagar är till för att njutas...

nu har vi avnjutit vitt vin och räkor i kvällssolens sken i vårt uterum...
en kaffe latte..till.. och lite gott godis.... :-( jag var sååå sugen...
nu skall vi avsluta kvällen med att se MAMMA MIA
för jag vet inte vilken gång i ordningen..
men en så bra och mysig film....
en perket avslutning på en semester söndag!!!

1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Stackars ros :-( Hoppas den tar sig..

Ha en bra fortsatt myssöndag..

Kram
Mia