torsdag 2 juli 2009

Usch..

upp i ottan för tandläkarbesök...jag hatar tandläkare vid detta laget jag inte tandläkaren för han är jätte bra men allt runt om...om 2 veckor skall man börja göra en ny tandbro till den spm gått sönder och trots det är en konstaterad arbetsskada sen 2000 så skall jag betala allt först själv.. hu minst 12000 kr innan FkaSSAN betalar ut pengarna...
idag vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på ... skall göra ett besök på Hörby marknad.. Hoppas dom har lite sämre väder än vi har.. det hade dom i går.... jag är genom svettig trots jag bara tog en lite hundtur....men klagar inte.. jag älskar värme.. och sol..
imorgon börjar jag jobba igen tur det är natt.. för då kan man hinna få några soltimmar....nu skall jag åka och göra av med pengar....om inte annat så på dricka och glass...min väninnas polje på 5 år skall med.. då har man altid en ursäkt att äta massor av glass....
ha det gööööt i solen..

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tandläkarbesök är inget kul iaf inte att betala det, men bra att du får tillbaka pengarna sen men det kan säkert dröja om jag känner FK rätt, de är ju inte så snabba av sig :-S

Glass!! Det är ju så gott.. Jag är egentligen en glassoman men nu försöker jag hejda mig, vill ju ner några kg så glass får bli i helgen.. Får ju unna sig ngt en dag i veckan iaf..

Smaska på för mig med och hoppas du hittar ngt kul på marknaden..

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Ja det är dyrt med tandläkare. Är det dax för marknader nu redan? Hörby marknad? Jag trodde det var senare...
Kram/Åsa

annika sa...

Gott med glass!

Vi bodde i en lägenhet som en av de som var med hyrde via jobbet. Vet inte vad området heter, men ligger rätt nära house of parlament och big ben. Superfin lägenhet särskilt med engelska mått mätt :)