onsdag 9 september 2009

Ännu en dag med sol

så underbart..igår hade jag en sån underbar slappedag , njöt mest i en solstol hela dagen...
kanske lite för att jag hade sån huvudvärk oxå.. fram åt eftermiddagen så blev det Ikea och Ica Maxi... Ikea var ingen hit.. tomma hyllor och nästan inga ljus....lite spöklikt.. men den 21 okt öppnar dom ju nytt ...blev dock några lådor ljus... och mat på ica.. hem och tog dagens 2 lång runda.. man kunde ju inte sitta inne i de vackra vädert...resultatet blev 15976 steg under dagen .. helt ok...
idag blir det inte mycket gjort innan träningen.. för i natt är det att jobba... och då får man lata sig hela dagen.... lite tvätt att fixa och en långtur med hundarna blir det så klart...
njut .. de är kanske de sista vi har kvar av värmen..

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Idag har det verkligen varit en härlig dag, riktig sommarvärme..

Ikea hade snålt med saker i Älmhult med sa en av mina arbetskamrater, hon var så besviken..

Ha en bra jobbarnatt, jag går på i morronkväll för att jobba 4 nätter..

Kram
Mia

Hanna sa...

Visst är det härligt med solen så här på höstkan ten. Själv har jag haft möjlighet att njuta nästan hela dagen, eftersom vi haft skoljogg med barnen idag.
Kram
Hanna

annika sa...

Hösten är härlig! Vi har sol idag å jag e ledig :) Jobbar ju 80 % nu. Jo lite frön testar jag gärna. Idag måste jag klura ut en present till mamma. Vet inte alls vad det skulle kunna vara.... Kram