onsdag 16 september 2009

Man blir så glad när man kan glädja andra...

Minne

har en sån mysig blogg och är en människa som jag bara kände

för...kollar gärna in ofta hos henne .. och så ser man dessa underbara ord..

Man kan inte bli annat än glad....

tisdag, september 15, 2009 från Minnes blogg i går....

Nettan

Jag vill bara säga ett stort TACK till Dig Nettan! Du skriver små uppmuntrande kommentarer till mig i nästan alla mina inlägg. Det gr mig jätteglad. En okänd människa som läser vad jag skriver och som tar sig tid att ge av sin tid för att peppa mig. Tack snälla Nettan. Du ska veta att det värmer! Själv är jag så dålig på att kommentera hos andra. Vill Ni läsa Nettans blogga kan ni läsa här! http://olssonsivinninge.blogspot.com

4 kommentarer:

pysseltanten sa...

Visst är det kul när man får sån respons...=)))
Det är så härligt med den här bloggvärlden, för man får verkligen så många "vänner"...om man nu kan kalla varann de, när man inte känner varann i r l...men det käänns verkligen så...
Man följer varandras upp o nedgångar...o sporrar o peppar varann..
Mmmmm jag ÄLSKAR blogglandia...
Ha nu en härlig dag, vännen...
Kraamizar Git

Photo by Maria sa...

Härligt när man kan glädja andra så mycket..
Jag gläds åt vart och ett inlägg jag får, det är ju därför det är så roligt att fortsätta skriva..

Kramar
Mia

Photo by Maria sa...

Ger dig ett tips med om du inte misstycker..
Om du vill kan man länka till en sida direkt.. Du skriver tex Minne, markerar ordet, klickar på jordgloben med en länk på och lägger in adressen till bloggen eller vad det är du vill länka till.. Då kan den som vill klicka på ordet du länkat och komma direkt dit :-D
Hoppas du förstod min grekiska ;-)

Kram igen..
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Så kul att få så fina ord. Förstår att du blir jätteglad. Orden är du värd! Vi ses kanske i Åkarp på onsdag.
Kram/Åsa