lördag 5 september 2009

Regn ute..

sol inne...
jag man måste ju tänka sig den ..
annars deppar man i hop fullständigt...
Jag borde sovit längre idag men kunde inte för regnet slog på rutorna ...
tog bilen och körde på en loppis runda i stället..
dock inga roliga fynd endast lite blockljus fick jag med mig hem..
men dom var jätte billiga..
och i detta huset förbrukar vi nog mest ljus i hela skåne....
en lite tupplur och sen blev det fart på mig...
städa.. fixa och ordna..
laga tomat och vitlöksoppa..
som skall av njutas med ett gott bröd...
en kopp kardemumma kaffe och en stund framför tv
så är man redo för ännu en natt på jobb.
Kram på er....

3 kommentarer:

pysseltanten sa...

Här blev de inga loppisar idag, då vi istället fick åka in med en av våra katter till djursjukhuset...Hon mådde inte alls bra, o blev inlagd för observation, med dropp...=(((
Tyyypiskt när nu en av FAVVO loppisarna för en gångs skull va öppen...
Men men...sen har jag jobbat ikväll...
Hoppas DU får en bra natt på jobbet...
Natti natti...
Kraamizar Git

Hannis sa...

Tomat och vitlökssoppa lät gott!

Nog är det så att man får försöka tänka sol inne när det är dåligt ute!
Själv kryper jag i hop under filt på soffan och vägrar gå ut mer än nödvändigt=))

Ha en skön söndag/
Kram Hannis

Photo by Maria sa...

Soppa hade passat bra här idag för jag fryser.. Men solen skiner ute fast det blåser massor..

Hoppas din söndag är bra..

Kram
Mia