torsdag 17 september 2009

En heldag i Lödde..

Idag har vi haft en heldag.. kvalitets tid kallar vi de.. ....Lunch ute ,, snabbmat med hem...
En heldag hos tattueraren tar på krafterna... men bra blev det....Palle skall göra fortsättningen på sin på tattomässan i Malmö den 4 okt,, men min blev klar... 2 timmar var jag slav under nålarna... men ack vad gör man inte för dessa konstverk..Kolla in en super duktig tatuerare..
Malin
Fortfarande lätt förkyld och trött avslutar vi dagen i soffan och laddar för kräftskiva i morgon...
kram på er alla
bilder kommer.. jag lovar

3 kommentarer:

JonteJenna sa...

Ska bli spännande att se hur det ser ut!!!!
Ses i morgon// Kram

Photo by Maria sa...

Ser fram emot att få se bilder på ditt konstverk..
Jag har alltid velat ha en tatuering men jag vet ju inte riktigt vad jag vill ha, men en dag så kanske jag komit på vad jag vill pryda min kropp med resten av livet :-)

Njut nu av fredagen..

Kramar
Mia

Minne sa...

Hej Nettan!
Ska du till Jeanette på loppis imorgon? Jag och Eva ska åka dit när det öppnar. Kanske ses vi där. Tatuerarmässa i Malmö. Det måste sonen få veta. Dit vill han nog gå.Var är den? Vad har du tatuerat? Ha en skön fredagskväll. Kram