tisdag 15 september 2009

Trött

Men på rätt väg..
I söndags sa min kropp STOPP..nån bacill tog mig...feber,halsont värk i kroppen mm..
jag tror jag sov typ 20 timmar men idag mår jag bättre...
Jag ringde tom sjukvårdsupplyssningen för att höra om de kunde vara svininfluensa
dels för att jag har små barn och gravida kring mig men mest för att veta...Men dom trodde det var en vanlig förkylning .. kroppens sätt att säga i från.... Denna gång lyssnade jag och bara sov... rätt skönt nu faktiskt...
en fullspäckad vecka...nej allt avbokat. utom tattueraren på torsdag och kräftskivan på fredag...
till dess är det bara vila som gäller....

4 kommentarer:

Hannis sa...

Bra att du vilar!

Krya på dig nu och lycka till hos tatueraren.

Kram Hannis

annika sa...

Krya på dig vännen! Kram

Photo by Maria sa...

Ta och vila dig ordentligt så att du blir frisk till det rolliga i slutet av veckan..

Krya på dig!!

Kram
Mia

Vitt o Vältummat sa...

Hoppas du kryar på dig snart! Apropå ditt inlägg om 3 kolumner så har ju jag lyckats pilla dit en kolumn men då måste du in i HTML-koden och trixa. Något annat sätt kan jag tyvärr inte.
Vi ses kanske hos Nettan?
Kram/Åsa