tisdag 8 september 2009

Svarta änglar och trojaner...


Nu är min nya ängel kollektion klar..
här ser ni några dock på lite suddigt bild..(skickade via mobil....)
dom flesta änglarna blev än en gång svarta .. men jag vet ju att det är de folk vill ha... försälnjngen av dessa sker på Friskvårdshuset i svedala eller beställning av mig,
I går fick jag min dator invaderad av Trojaner... troligtviss kommer dessa från Fecebook så den har jag bojkottat för tillfället.. min dator är på reparation.. tur Christoffer lämnat sin laptop hemma...
Idag blir det en lugn dag i solens tecken... skall Njuta av varje stråle...
Var rädda om er...
kram NETTAN


5 kommentarer:

exklusivvardag sa...

Vad fina de var! Gör du dem själv?

Anneli sa...

Hejsan:

Mycket söta änglar, är de i glas?
Har du sol hos dig?
Här lyser solen med sin frånvaro, blir nog regn snart...

Ha det gott, Kram Anneli,

Photo by Maria sa...

Vad tråkigt att du fått virus i din dator :-( Jag fick en varning om trojan häromdagen men det var inte på facebook..

Änglarna är superfina.. Tyvärr använder ju inte jag halsband, känns som jag skall strypas hur långt det än är..

Njut av solen..

Kram
Mia

helena /Franska liljan sa...

Hej! Så roligt att du gör likadana änglar som jag! :-) Jag gjorde den första för 7 år sedan och gav till min älsta guddotter när hon föddes. Sedan dess har det rullat på med beställningar från höger & vänster! Visst är det roligt :-)

Kram Helena /franska liljan

Anonym sa...

jag tycker du gör fina änglar.
svarta vingar blir nog min lott.....
pok/j