onsdag 27 maj 2009

Ännu en fridag..

med blåst och bara sol stundtals... inte vad jag hade beställt...
men solen kommer väl i morgon då skall jag jobba...
2 dagar skall jag vara bröd tant igen.... Goa x pengar till semestern...
sen är det dax för flickornas spa kväll igen på lördag.. gissa om jag läntgar..
mån och tis natt jobbar jag sen är det SEMESTER nr 1 skall vara ledig 2 omgångar i sommar..
först till 2 juli jobba 3 veckor och sen SEMESTER nr 2... gött mer om allt senare nu kommer solen en stund.... näsan i vädret och benen på en pall.... e det livet eller så säg!!!


3 kommentarer:

Anette sa...

Massor med ledighet ser jag vad skönt. Botaniska trädgården måste jag hinna med på min semester till Gtbg.
Nu ska här gjutas rabarberblad....

kramar @nette

exklusivvardag sa...

Så härligt det låter med snart semester... tror du jag får plats i din resväska? Tack för kommentaren, jo det är väl så små barn osv... puh man ska väl bara vänta och se... kram

Vitt o Vältummat sa...

Jag har länkat till dig i mitt senaste inlägg som tack för ditt bidrag till loppislistan.
Ha en bra dag
Kram/Åsa