söndag 3 maj 2009

Tankar...om vänskap.....

När jag stod där i mitt växthus.. eller det som ska bli ett... och skrapade silikon kom tankarna på mina kära "systrar"Dels för att C oxå vill ha ett växthus..
(köp ett nytt det är så mycket skitgöra med ett begagnat....)
men det som slog mig var att i dag är det faktiskt 1 år sedan jag träffade dessa underbara systrar på Börringedagen... Jag för min del kan säga att dessa underbara systrar kom in i mitt hjärta direkt även om det tog ett tag innan vi var osiljaktiga... nästan... för dom finns i mitt liv varje dag ... och jag tror att jag på något viss är det så för dom oxå.
Tack för att ni finns....Kanske blir det ett glas vin i växthuset på nästa SPA.. Vem vet....

4 kommentarer:

Anna sa...

Visst e det härligt med riktiga vänner...man behöver inte ha många vänner då. Jag trodde att jag hittat en sådan vän...men så är det nog inte.
Jag lovar att jag var jätterädd innan jag kom upp på den där maskinen. Jag lovar att hädanefter ska jag ha hjälmen på.
Kram
Anna

nettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anette sa...

Oj är det ett år sedan - känns som vi känt varandra mkt längre.
Bekanta har man många av men riktiga vänner är det få av men du e en av dem.

Kram Lillsyrran

Lillasyster sa...

Hallå är det ett helt år sedan?? Tänk att det känns som om vi känt varandra massor av år... Håller med Syster Yster de riktiga vännerna är få och du är helt klart en av dom;O)
Älskar dig för att du blev den storasystern jag alltid önskat mej!