söndag 3 maj 2009

Underbar morgon

man kan inte annat än bli pigg och glad när man hör fåglarna sjunga kl 04... genom det öppna fönstert.. vinden . den lilla det var så dax fladdrade gardinen... det doftade underbart...Ja visst är det underbart när man ändå måste vara vaken så dax.. men jag det helst velat sova.. jobba måndag till fredag som alla andra...vara hemma när min familj är ledig..
Hur kul är det att köra och jobba när andra sätter sig och sakll dricka ett glas vin och äta gott??
jag har gjort mitt på natten nu.. tror jag??!! fast när man börjar fundera på all ledighet man har så backar jag lite.. nej.. jag skall aktivt söka nytt jobb... jag kan sopa gator eller vända papper på nåt kontor... för jag är ju bara skötare så vad kan man få för jobb???

Nu skall jag ut och fixa med silikonen på min växthus stome... annars komme det väl inga rutor i ..
Njut av solen snart kommer regnet....

0 kommentarer: