tisdag 26 maj 2009

FRIDAG


En massa måsten hänger över mig..
men det är tur att det är sol ute och att måsten kan göra när man vill...
När man jobbat en hel helg försvinner bara tiden...
men vad gör en full tvättstuga och lite grus på golven..Ingen tar det ifrån en...
Mat för dagen och hela veckan..måste fixas,räkningar som måste tryckas in...
och pengar som skall beställas.. till semestern..Student presenter som skall fixas..
så måste jag fixa lite till i trädgården...
tur att det finns en ledig morgondag oxå...
idag börjar jag med en kopp i kaffeväxthuset...
ett av mina måsten!!!


Måstena blev inte så många .. solen gick i moln.. internet banken strejkade... och jag körde på shopping runda i stället.. fick shoppat både present och kläder..
Hann en runda på vinden och hittade en massa saker jag glömt jag hade..
NU kommer dom till användning i växthus och uterum... kul... tur man tar en runda dit i bland..
ALLA MÅSTEN ÄR GJORDA!!! Hann tom baka....
I morgon blir att lata sig innan träningen...och hoppas på att solen kommer.








2 kommentarer:

exklusivvardag sa...

Vad härligt det låter... med kaffe i växthuset.
Tack för gratulationen... kram

Photo by Maria sa...

Wow vad du har jobbat på idag :-)
Skönt med en ledig dag i morron utan måsten eftersom du redan gjort dem.. Eller ett har du ju och det är ju kaffet i växthuset ;-)

Ha en bra natt och en härlig morrondag..

Kram
Mia