torsdag 21 maj 2009

Så blev det inte..

som planerat... jag blev rastlös av att ligga still i hammocken och mer ogräs orkade min onda arm inte rensa... och trots att mina kära "systrar" bjöd på fika orkade jag inte köra...
Jag vet jag är en stuesittare...!!!!
Jag tog en lååång tur med de 2 fyrbenta och hamnade hos några vänner...
Där även mannen min tillbringat eftermiddagen.Vi fick med oss hem massor av växter att plantera i morgon om väder och arm håller..
inte blev det grillade hamburgare heller...regnet kom ..spisen fick duga..
vi landade gott i soffan med vinet.. mysigt med en massa tända ljus och regn och åska utan för fönsterna...
Nu kallarJohn Blund...om inte åskan blir värre,,,

1 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hejsan!!
Tack för kommentaren hos mig men tråkigt att du tyckte bloggen var lite svårläst.. Får kanske ändra det sedan men just nu får den vara som den är och jag hoppas du ändå tittar in till mig ibland :-)
Fin blogg du med har.. Gillar att läsa om inredning och att titta på bilder och här får man ju lite av varje..
Ha en bra helg..
Kram
Mia