tisdag 12 maj 2009

Gomorgon eller gonatt..

Ja vet knappt själv snart...
I morse när jag kom hem efter att jobbat funderade jag på att ta en tur med hundarna i det vackra vädret men var för trött .. tänkte att solen är nog kvar när jag vaknar i eftermiddag...
Men när jag bara sovit några timmar hör jag hundarna skälla och skälla... och dom tystnar inte..ligger kvar och funderar på vad som händer.. Hör röster utan för....
Då hör jag det!!! nån bankar på vår dörr.. nån har gått in genom grinden trots varning för hund... det brukar okända inte göra...
och ju mer hundarna skäller ju mer bankar det.... Jag upp.... på med morgonrocken och undrar trött vad som står på brinner det????Utan för står en ung kvinna glatt och säger
Hej ursäkta vår sena ankomst men nu är vi här...
????????????????????? jag fattar ingenting...
ja för vi är väl hos Eva Olsson medium...!!!
Sorry men hon bor på andra ändan av vägen 4 km bort i Staffanstorp....
Har funderat på att själv igen... boka en tid till Ewa men kommer inte till skott
så det var kanske nån mening med detta besök..
länk finns under besök även....

Ja så var det bara att hoppa i säng igen efter att ha gett dom vägbeskrivning..
men hur lätt är det att somna om igen när solen skiner in i huvet på en....
tur det är sista natten och att det finns kaffe...
i natt kommer det att gå några koppar det lovar jag....
Så nu blir det en hund tur,sen plantering i mina fina krukor jag fick av C....
tack min vän...byt i byt....
Och tack för du/ni tar dig an vårt lilla vilddjur...
hoppas på att få hem en lydnads champion....när kursen är slut.... ( fniss)
www.hundkorskolan.se

solen kallar.....



Bilden är från google...

1 kommentarer:

Camilla sa...

Tack, det är klart att din lilla vovve kommer att blir en knallejakthund, och lydnad det har hon faktiskt redan ganska bra tycker jag. Kram på dig, min nya byrå blir kanonbra i vårt sovrum!!