fredag 15 maj 2009

Fredag... så underbart....

och solen skiner...trots en sömnlös natt .. jag börjar bli van..och i dag en envis huvudvärk så känns det så skönt att det är fredag...Idag skall vi till A & T och äta sushi.. skall bli så gott....
Men innan dess skall jag fixa lite till och sen skall jag köra sonen till Höllviken....Fiske tävling på G...
Jag hade tänkt mig hinna införskaffa mig ett par nya Falsterbo tofflor när jag ändå är på nästet ..
Det är inte så ofta man är på Nästet längre men jag saknar det inte ett dugg... Jag trivs med livet på landet....med skit under naglarna och i mina nya trädgårdsbyxor!!!!!


2 kommentarer:

Minne sa...

Oh det låter trevligt med trädgårdsloppis. Jag var inne på bloggen och kände mig sugen på den, men jag vet inte var hon bor. Nu är det dock försent för denna gång och jag har varit upptagen hela dagen. Men det kanske kommer fler tillfällen. Bor hon i närheten av Malmö? Ha en skön helg.

nettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.