onsdag 11 november 2009

Ändring i livet...

som de kan gå... har länge funderat på dagtid och andra rutiner i livet... och nu äntligen har jag kommit tillskott.. från den 28 november är jag dagtidsantälld på prov i 3 månader...
Ja dagtid i kommunen innebär minst 2 kvällar i veckan...men de skall nog gå de med....
jobbar 2 nätter nu sen mån och tisdag... sen är Nog EPOKEN NATTVAK ÖVER..
Hur de känns .. nja.. just nu lite konstigt men de kommer att bli bra... De är jag övertygad om...



kenyit

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen
Jag tror nog att det ska gå bra. Tänk va skönt. Då kan vi prata på kvällarna. Har du msn?? sök mig på
netten.r@hotmail.com om du vill
Ha det bra och kramar

jeannette sa...

Det var jag som skrev förra jeannette

annika sa...

nämen så skönt! hoppas du kommer trivas. skönt att jobba som "alla" andra. kram

pysseltanten sa...

Så skönt för dej...=))
Det är ju slitigt för kroppen att jobba natt....
Såg nu i ett tidigare inlägg...(som jag naturligtvis missat) att jag måste lägga in dej igen...( hihi)
Då gör jag de...så himla retligt när inte uppdateringarna kommer...
Ha en skön kväll, vännen...
Kraamizar Git

pysseltanten sa...

Halloj...
Fattar inte..men uppdateringarna hänger inte med ändå...=(((
Får helt enkelt kolla in då o då...
Här är en länk till snön...hur enkelt som helst...

http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

Lycka till....Kraamizar Git

Photo by Maria sa...

Tror det blir bra.. Jag hade inte tänkt jobba natt för all framtid heller men en tag till vill jag nattjobba..

Ha nu en bra fredag..

Kram
Mia