fredag 27 november 2009

Så var det fredag..

min långa ledighet går mot sitt slut.. bokstavligen är den slut för i natt skall jag jobba...!!!
In beordrad... punk slut.. finns inga vikarier .. skall jobba på min egen helg som jag är ledig från för att jobba nästa helg....Det finns inga vikarier ...enl min chef...så ärt det lite klirr i kassan är ju aldrig fel..
dess för innan skall jag ut i min väninnas butik och hjälpa henne lite.. hon börjar sin rea i dag...
kolla in hennes hemsida ...Butik Misty
Advents fina fönster har jag fått...
i morgon skall jag på jul marknad hos Jeanetteshus.. bara jag orkar upp.. eller så får jag låta bli att lägga mig...för ditt skall jag....
ha det gott denna underbara fredag............

2 kommentarer:

jeannette sa...

HEJ PÅ DIG
JA DU HAR DÅ BROTT OCKSÅ ATT HINNA MED ALLT:) SOVA MÅSTE DU GÖRA ANNARS ORKAR DU INTE ALLS. KRAMAR VI KANSKE SES

Soulsister sa...

Oj då, du har då fullt upp....precis som jag kommer ihåg :)
Hoppas allt är bra.
KRAM Katarina